Opis szkolenia
Szkolenie Voice to aktualnie nasze autorskie szkolenie, które pozwala na zapoznanie się z podstawami działania telefonii IP. Omawia architekturę, składniki i funkcjonalność rozwiązań Cisco Unified Communications. Pozwala na uzyskanie umiejętności konfigurowania i monitorowania produktów służących m.in. do zarządzania połączeniami telefonicznymi, routingiem głosu, pocztą głosową i śledzeniem dostępności.
W cenie szkolenia każdy uczestnik dodatkowo otrzymuje:
Dla kogo jest to szkolenie?
Szkolenie kierowane jest przede wszystkim do osób, których praca związana jest z rozwiązaniami VoIP, zarządzaniem i administracją urządzeniami sieciowymi tj.
… oraz każdego chcącego poszerzyć swoją wiedzę z zakresu telefonii IP. Uczestnik szkolenia powinien potrafić posługiwać się wierszem poleceń IOS w zakresie materiału szkolenia CCNA R&S.
Czy planujecie uruchomić szkolenie CCNA Collaboration?
W najbliższym czasie nie mamy takich planów. Szkolenie CCNA Colaboration jest dość mocno teoretyczne i omawia wiele różnych zagadnień, ale w praktyce nie „do końca”. Tzn. prezentowane tam polecenia lub kroki konfiguracyjne (dla interfejsów WWW) niestety często są niekompletne, tj. ich wykonanie nie będzie skutkowało działającym w pełni rozwiązaniem. A cześć tematów omówiona jest po prostu na zasadzie jedynie opisu funkcjonaliści.
Natomiast osoby przychodzące do nas na szkolenia to głowie osoby, które z danymi rozwiązaniami pracują na bieżąco. Dlatego też to co my omawiamy na szkoleniu Voice jest zawsze poparte ćwiczeniem praktycznym i nie chcielibyśmy z tego rezygnować.
Program szkolenia
Przegląd rozwiązań Cisco Unified Communications
Tradycyjna telefonia analogowa i cyfrowa
Cisco Unified Communication Manager Express (CME)
-
- Automatyczna rejestracja telefonów
-
- Konfiguracja ustawień regionalnych
- Książki telefoniczne
-
- Call forward i Call transfer
-
- Call park i Call pickup
-
- Intercom i Paging
-
- Hunt groups
-
- Single number reach
-
- CDR i call accounting
- Music on hold
-
- Kodeki, DSP, PVDM
-
- Protokoły transportowe i sygnalizacyjne w VoIP
- Quality of Service
-
- Integracja rozwiązań VoIP z tradycyjną telefonią
-
- Dial peer
-
- PLAR
- Manipulacja numerami telefonicznymi
-
- After-hours call blocking
- Class of Restrictions
Cisco Unified Communication Manager (CUCM)
-
- End users i application users
-
- Użytkownicy, role i grupy
-
- Ręczne zarządzanie użytkownikami
-
- BAT
- Integracja z LDAP
- Gateways, Trunks, Route Group, Route List i Route Pattern
-
- Hunt Groups
-
- Call Forward
-
- Shared Lines i Barge & Privacy
-
- Call Pickup i Call Park
- Intercom
-
- BLF Speed Dial
-
- Subscribe CSS i Presence Group
- Unified Mobility (Mobile Connect, Mobile Voice Access)
Cisco Unity Connection (CUC)
Cisco Unified Presence
Zarządzanie i rozwiązywanie problemów w produktach Cisco Unified Communications
Czas trwania
Liczba dni szkoleniowych zależy od trybu realizacja szkolenia (liczby godzin w ciągu jednego dnia). W harmonogramie znajdziesz informacje o możliwych trybach realizacji szkolenia.
Koszt
Jestem zainteresowany!
Sprawdź najbliższe terminy oraz następnie
Jeśli nie pasują Ci najbliższe terminy lub potrzebujesz więcej czasu, aby np. załatwić sprawy finansowania szkolenia z pracodawcą to poinformuj nas o tym wysyłając wiadomość. Każda informacja zwrotna od nawet tylko potencjalnie zainteresowanej osoby jest dla pomocna i pozwala lepiej dostosować naszą ofertę dla Was.